Szukasz warsztatu lub szkolenia, które dokładnie odpowie na Twoje potrzeby?

Zatrzymaj się – mam dla Ciebie idealne rozwiązanie. 

Szkolenia i warsztaty szyte na miarę to gwarancja, że będą dopasowane do specyfiki Twojej organizacji i realnych problemów. Zamiast ogólników i powtarzanych schematów, otrzymasz praktyczny warsztat, pełen angażujących ćwiczeń i narzędzi, które możesz wdrożysz od razu. 

Każda firma jest inna i dobrze to rozumiem.
Właśnie dlatego przygotowywuję szkolenia i warsztaty dbając o Twoje potrzeby.
avel chuklanov DUmFLtMeAbQ unsplash
krakenimages 376KN ISplE unsplash
„Podczas szkolenia Pani Marzena Zaziąbł okazała się niezawodną, kompetentną i profesjonalną osobą, a przy tym obdarzoną świetnym poczuciem humoru. Dzięki jej umiejętnościom prezentacyjnym, szkolenie odbyło się w przyjacielskiej atmosferze, połączonej z efektywnym przyswajaniem wiedzy.
Pani Marzena posiada ogromne doświadczenie i potrafi dzielić się nim w sposób przejrzysty i zrozumiały dla każdego uczestnika szkolenia. Omawiane podczas szkolenia tematy były prezentowane w innowacyjny i interesujący sposób, co znacząco podniosło poziom wiedzy naszych pracowników.
Z pełną odpowiedzialnością polecamy Panią Marzenę jako kompetentną i merytoryczną partnerkę do współpracy.””
Mentor Graphics Sp. z o.o.

Dlaczego warto mnie wybrać?

Praktyka

Mam wieloletnie doświadczenie jako konsultantka dlatego praca ze mną to nie teoria, tylko praktyczne rozwiązania, które możesz zastosować od razu w swojej pracy. 

Zaangażowanie

Każdy projekt traktuję indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem. Zależy mi na Twoim sukcesie, dlatego wkładam 100% energii w każdy warsztat i szkolenie.

Wsparcie po szkoleniu

Wiem, że najtrudniejsze jest wdrożenie nowej wiedzy po szkoleniu. Dzięki wsparciu po szkoleniu moi klienci mają pewność, że nie są sami w procesie wprowadzania zmian.

Przykłady warsztatów i przeprowadzonych szkoleń

Szkolenia

Wyzwanie klienta
Firma, która od lat pracowała w modelu kaskadowym, zdecydowała się zrobić pierwszy krok w stronę zwinności. Project Managerowie i zespoły potrzebowali zrozumieć, jak zwinność może wspierać ich codzienną pracę, żeby w sposób przewidywalny reagować na oczekiwania klientów.

Opis szkolenia: Zaproponowane szkolenie zajęło jeden dzień. Całość rozpoczelismy od omówienia głównych założeń Agile oraz wyjaśnienia, kiedy lepiej zastosować zwinne podejście, a kiedy model kaskadowy. W trakcie interaktywnych ćwiczeń uczestnicy zobaczyli dlaczego adaptacja i otwartość na zmiany jest tak ważna w dynamicznym środowisku pracy. Podczas szkolenia zostały krótko przedstawiony różne sposoby pracy, takie jak Scrum, Kanban oraz podejścia wykorzystywane przy skalowaniu produktów.

Wyzwanie klienta 
Firma przeszła reorganizację, w wyniku której osoby z różnych działów zaczęły pełnić rolę Scrum Masterów. Różny poziom wiedzy, brak pełnego zrozumienia zwinności, swojej roli oraz narzędzi i technik sprawił, że organizacja potrzebowała wesprzeć nowych Scrum Masterów. 

Opis szkolenia
Szkolenie zaplanowałam na dwa dni. Pierwszy dzień poświęciliśmy podstawom zwinności i poprawnemu zrozumieniu roli i obowiązków Scrum Mastera. Poprzez symulacje uczestnicy mogli „poczuć” Scruma i lepiej zapoznać się z celem zwinności. Drugi dzień skupiał się na codziennych wyzwaniach Scrum Masterów, takich jak trudne sytuacje w zespole, współpraca z Product Ownerem i interesariuszami. Uczestnicy mieli okazję poznać i przećwiczyć konkretne techniki i narzędzia, które będą mogli wykorzystać do budowania efektywnych zespołów.

Wyzwanie klienta
Organizacja poszukiwała nowych rozwiązań, żeby praca zespołów była bardziej przewidywalna i dostosowana do dynamicznych potrzeb z rynku. Stosowane praktyki Scrumowe nie był wystarczające. 


Opis szkolenia: 
Szkolenie zostało zaplanowane na dwa dni, z naciskiem na praktyczne zastosowanie miar przepływu w Scrumie. Skupiłam się na tym, kiedy i jak efektywnie wprowadzać miary przepływu do pracy zespołów. Uczestnicy dowiedzieli się, jak interpretować wykresy, oraz przećwiczyli wyciąganie z nich wniosków i szukanie usprawnień. W przystępny sposób zaprezentowałam również metodę Monte Carlo jako narzędzie wspierające prognozowanie, co wywołało wiele „aha!” momentów. Dodatkowo uczestnicy otrzymali praktyczne narzędzia, które pomogą im w pierwszych krokach we wdrażaniu miar, dając im solidne podstawy do działania.

Wyzwanie klienta
Firma szukała sposobu na zwiększenie efektywności i przewidywalności pracy. Potrzebowała sprawdzonych rozwiązań, które można było wykorzystać zarówno w zespołach dostarczających oprogramowanie, jak i zespołach wspierających, takich jak Marketing i HR. Firmę nie interesowały certyfikaty dla uczestników, ale praktycznych porady i narzędzia, które mogą od razu wdrożyć u siebie w pracy.

Opis szkolenia
Szkolenie zostało zaplanowane na dwa dni, pełne praktycznych ćwiczeń i angażujących przykładów. Pierwszego dnia uczestnicy poznali zasady i miary Kanbanu – omówiliśmy, kiedy i jak najlepiej zastosować te praktyki, żeby usprawnić przepływ pracy. Drugi dzień poświęcony był na omówienie konkretnych przepływów pracy uczestników. Analizowali swoje procesy, poszukiwali usprawnień i definiowali zasady działania. Po szkoleniu mogli z powodzeniem wdrażać wypracowane rozwiązania w swoich zespołach.

Warsztaty

Wyzwanie klienta
Firma stanęła przed wyzwaniem dużej zmiany organizacyjnej – integracją działu Quality Assurance z działem IT. Celem warsztatów było opracowanie strategii komunikacji i szczegółowego planu działań, aby ułatwić pracownikom płynne przejście przez proces zmiany i zapewnić im jak najlepsze wsparcie w nowej strukturze organizacyjnej

Opis warsztatu
Warsztat oparty był na modelu krzywej zmiany Kübler-Ross oraz modelu ADKAR, które pomogły uczestnikom zrozumieć reakcje pracowników na zmiany oraz potrzebne kroki, by skutecznie przeprowadzić transformację. W trakcie intensywnego, jednodniowego warsztatu, wspólnie z managerami i działem HR wypracowaliśmy konkretne działania i kroki, które wspierają komunikację i płynne przejście przez zmianę. Dzięki temu klient mógł podejść do procesu transformacji z większą pewnością i jasnym planem działania.

Wyzwania klienta
Klient potrzebował znaleźć usprawnienia w obszarze produktowym, który bardzo intensywnie zaczął się rozwijać w ostatnich miesiącach. Celem warsztatu było zweryfikowanie obecnych procesów i dostosowanie ich do oczekiwanego tempa wzrostu.

Opis warsztatu
Zaprojektowałam jednodniowy warsztat z wykorzystujący metodę Value Stream Mapping, w którym wzięli udział Product Ownerzy i Team Leaderzy. Dzięki zwizualizowaniu całego procesu uczestnicy byli w stanie zidentyfikować wąskie gardła i obszary, w których pojawiały się marnotrawstwa. W efekcie przeprojektowali proces, aby usprawnić jego przepływ, oraz opracowali pierwsze kroki wdrożenia zmian. Warsztat pomógł zespołowi stworzyć konkretny plan, który przybliżył ich do osiągnięcia wyższej jakości i konkurencyjności.

Wyzwanie klienta
W związku z nowym rokiem, klient potrzebował podsumować poprzedni rok i uzgodnić strategiczne cele na nadchodzący rok. Istotne było, żeby każdy miał wystarczającą przestrzeń do podzielenia się swoimi przemyśleniami.

Opis warsztatu
W jednodniowym warsztacie wzięli udział zarówno liderzy techniczni, jak i osoby odpowiedzialne za rozwój produktu. Uczestnicy przeanalizowali dane z poprzedniego roku, aby zidentyfikować kluczowe obszary wymagające rozwoju. Następnie, korzystając z metody burzy mózgów, generowali i wybierali usprawnienia, które mogą przynieść organizacji największą wartość. Cały warsztat zakończył się opracowaniem konkretnej listy zadań oraz zaplanowaniem pierwszych kroków potrzebnych do wdrożenia wypracowanych rozwiązań.

Wyzwanie klienta
Kilka zespołów pracowało nad długoterminowym projektem, natomiast nie mieli do tej pory możliwości wspólnego omówienia sposobu pracy. Retrospektywa projektowa była pierwszym tego typu spotkaniem. Jej celem była analiza dotychczasowej współpracy i znalezienie usprawnień, które mogłyby zwiększyć efektywność i poprawić współpracę w dalszej części projektu.

Opis warsztatu
Retrospektywa trwała cztery godziny i została przeprowadzona zdalnie. Uczestnicy mieli okazję przeanalizować dotychczasowy przebieg pracy, korzystając z angażujących metod opartych na technikach Liberating Structures. Praca w mniejszych grupach oraz różnorodne ćwiczenia umożliwiły aktywne uczestnictwo i zaangażowanie wszystkich członków zespołu, pomimo formy zdalnej. Warsztat zakończył się konkretnymi wnioskami i pomysłami na usprawnienia, które zespół mógł od razu wdrożyć w swojej pracy.

Jak wygląda współpraca?

Rozmowa wstępna

Zaczynamy od krótkiej rozmowy, podczas której poznaję Twoje potrzeby i wspólnie dobieramy najlepsze metody szkoleniowe i warsztatowe. Na tej podstawie przygotowuję ofertę, która zawiera cele szkolenia oraz wstępny plan.

Akceptacja oferty

Po zatwierdzeniu oferty ustalamy dogodny termin szkolenia i podpisujemy umowę, aby formalnie rozpocząć współpracę.

Doprecyzowanie planu

Razem dopracowujemy szczegóły, aby szkolenie lub warsztat było idealnie dopasowane do potrzeb uczestników. Przeprowadzamy ankietę i konsultujemy program. Zależy mi, żeby uczestnicy wynieśli z niego jak najwięcej.

Przeprowadzenie szkolenia / warsztatu

Czas na działanie! Uczestnicy muszą jedynie pojawić się na szkoleniu, a ja zadbam o całą resztę.

Faktura końcowa

Po zebraniu feedbacku po szkoleniu lub warsztacie, przechodzimy do formalności. Wystawiam fakturę, a Twoja firma reguluje płatność.

Konsultacje

W ramach współpracy oferuję dodatkową godzinną konsultację do 30 dni po szkoleniu. Wspólnie sprawdzimy, jak idzie wdrażanie nowych praktyk i doradzę, co zrobić, by działać jeszcze skuteczniej.

Dobre szkolenie kosztuje.

Sprawdź cenę.


Co mówią uczestnicy szkoleń:

„Wspaniały sposób prowadzenia szkolenia przez Marzenę – budowanie atmosfery, w której każdy czuje się dobrze, że chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami. A to ogromna wartość dodana. Przygotowanie – pełen profesjonalizm (…). Prowadząca w sposób płynny przekazywała wiedzę i dzieliła się przykładami z własnego doświadczenia pracy z zespołami.”
Beata Pisera
Scrum Master at Heineken
„Po 15 latach pracy z metodami zwinnymi, szkolenie poprowadzone przeez Marzenę było doskonałą okazją na odświeżenie wiedzy teoretycznej, dyskusji nad praktycznym wykorzystaniem narzędzi jakie daje nam Kanban i zintegrowana „bad practices”, które do tej pory ignorowałem. Polecam.”
Paweł Pędzik
Engineering Software Manager at AirHelp

Firmy, dla których przeprowadzałam szkolenia/warsztaty:

Masz dość ogólnych szkoleń? Napisz do mnie.

Przygotuję dla Ciebie szkolenie lub warsztat, z którego wyciągniesz realną wartość.

Napisz do mnie na adres kontakt@zwinnywarsztat.pl bądź użyj poniższego formularza kontaktowego.
Odpowiadam najpóźniej w kolejny dzień roboczy.

Twoje imię
Twój adres e-mail
Treść wiadomości
Polityka Prywatności