§ 1 Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy, dostępny pod adresem internetowym https://zwinnywarsztat.pl/, prowadzony jest przez Marzenę Zaziąbł, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Marzena Zaziąbł ul. Normandzka 26 30-383 Kraków, wpisana do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 5512455752, REGON 382695291 - Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Marzena Zaziąbł ul. Normandzka 26 30-383 Kraków, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 5512455752, REGON 382695291
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://zwinnywarsztat.pl/
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Formularz kontaktowy – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Produkt – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
§ 3 Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Normandzka 26 30-383 Kraków
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@zwinnywarsztat.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 663606358
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
§ 4 Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
· urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Firefox
· aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
· włączona obsługa plików cookies,
· aktualny system operacyjny,
- W przypadku zakupienia szkolenia wirtualnego, dodatkowo koniczne jest posiadanie konta w serwisie Google. Spotkania w ramach szkolenia wirtualnego będą odbywać się za pomocą aplikacji Google Meet, dostępnej z poziomu wyszukiwarki lub na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo, do przeglądania lub odtwarzania różnego rodzaju plików (PDF, DOC, MOV, MP4, AVI, MP3), zawierających materiały kursowe niezbędne jest posiadanie standardowego, ogólnodostępnego oprogramowania.
§ 5 Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami netto (nie uwzględniają podatku VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz podatek VAT.
§ 6 Zasady składania Zamówienia
- W celu złożenia Zamówienia należy:
1) Wypełnić Formularz Zamówienia znajdujący się na stronie sprzedażowej. Uzupełnić swoje imię, nazwisko, adres e-mailowy. Dodatkowo w rubryce „wiadomość” zostawić informację o chęci zakupu szkolenia oraz (opcjonalnie) wpisać dane do faktury.
2) Kliknąć przycisk “Wyślij”.
3) Dokonać przelewu na konto wskazane w otrzymanej wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. - Klient nie może składać Zamówienia, podając przy tym niepoprawne dane lub działać
anonimowo.
§ 7 Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
- Płatności online tzw szybki przelew lub BLIK. Podmiotem świadczącym tą usługę jest Paynow.
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
- Treści cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną w ramach zapłaconej ceny.
- Jeżeli Użytkownik poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Użytkownikowi drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia lub za pomocą wiadomości e-mail.
- W niektórych przypadkach Sprzedawca może zapewnić Użytkownikowi możliwość wyboru płatności w ratach. W takiej sytuacji, liczba, wysokość i termin płatności rat są określone w harmonogramie płatności prezentowanym Użytkownikowi przed zawarciem umowy za pomocą wiadomości e-mail.
§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Realizacja zamówienia następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję uzyskania dostępu do zakupionych treści cyfrowych.
- W przypadku szkoleń wirtualnych, dostęp do treści cyfrowych może być ograniczony czasowo, zgodnie z opisem na stronie Sklepu. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego czasu, Użytkownik traci dostęp do ww. treści.
- Treści cyfrowe dostarczane są w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy. Sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczania aktualizacji zakupionych treści cyfrowych, chyba że czyni w tym zakresie inne oświadczenia, np. zawierając informacje o przysługujących Użytkownikowi aktualizacjach w komunikatach dotyczących oferowanych treści cyfrowych – w takiej sytuacji, aktualizacje dostarczane są Użytkownikowi zgodnie z oświadczeniami Sprzedawcy.
- Sprzedawca może dokonać zmiany treści cyfrowej, która nie jest dostarczana w sposób jednorazowy, jedynie z uzasadnionych przyczyn takich jak usunięcie usterek, ulepszenie treści cyfrowej pod kątem jej przydatności dla Użytkownika, dopasowanie treści cyfrowej do potrzeb Użytkownika, modyfikacja treści cyfrowej w celu dostosowania jej do aktualnego stanu wiedzy lub ze względu na zmiany prawa. Zmiana treści cyfrowej nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Użytkownika. W razie zmiany treści
cyfrowej, Sprzedawca poinformuje o niej Użytkownika w sposób jasny i zrozumiały. - Czas realizacji zamówienia jest liczony od moment uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
§ 9 Niedozwolone sposoby korzystania ze Sklepu
- Użytkownik jest zobowiązany korzystać z niniejszego Sklepu w sposób nienaruszający powszechnie obowiązującego prawa, dobrych obyczajów i niniejszego Regulaminu. W szczególności zabrania się:
a. korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający lub uniemożliwiający korzystanie ze Sklepu przez innych użytkowników, w tym godzący w integralność systemu teleinformatycznego,
b. przekazywania lub dostarczania przez Użytkownika niezamówionych informacji handlowych lub innej treści typu spam, a także innych treści zabronionych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,
c. składania zamówienia w sposób anonimowy lub zawierający niepoprawne dane, a także podszywanie się pod jakąkolwiek osobę trzecią,
d. naruszania praw własności intelektualnej, które przysługują Sprzedawcy lub innym osobom trzecim, w szczególności poprzez udostępnianie lub modyfikowanie zakupionych treści, osobom nieuprawnionym lub korzystania z ww. treści z naruszeniem jakichkolwiek zasad określonych w Regulaminie,
e. próby uzyskiwania dostępu do treści objętych zamówieniem lub informacji podstępem, z pominięciem zabezpieczeń lub obowiązku zapłaty za Produkt. - W przypadku korzystania przez Użytkownika ze Sklepu w sposób niezgodny z prawem, Regulaminem lub dobrymi obyczajami, Sprzedawca może pozbawić Użytkownika czasowo lub trwale możliwości korzystania funkcji Sklepu.
- Decyzja w zakresie okresu blokady zależeć będzie od okoliczności oraz wagi naruszeń, jakich dopuścił się Użytkownik podczas korzystania z funkcji Sklepu. Przy wyborze okresu na który ma zostać nałożona blokada, Sprzedawca działa w sposób obiektywny,
proporcjonalny oraz z należytą starannością i uwzględnieniem praw oraz prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron. - Jeśli Sprzedawca zna elektroniczne dane kontaktowe Użytkownika, który dopuścił się ww. naruszeń, informuje Użytkownika w drodze formalnej decyzji, o zastosowaniu blokady wraz z uzasadnieniem.
- Użytkownik może odwołać się od tej decyzji w terminie 14 dni od dnia doręczenia. Takie odwołanie powinno zawierać wyczerpujące wyjaśnienia, co do wszystkich okoliczności oraz dlaczego Użytkownik uważa decyzję wydaną przez Sprzedawcę za błędną.
- Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 14 dni i informuje Użytkownika o wyniku rozpatrzenia odwołania.
- Odblokowanie możliwości korzystania funkcji Sklepu jest możliwe tylko pod warunkiem, gdy Użytkownik złoży zgodne z prawdą oraz wyczerpujące wyjaśnienia, jak też zobowiąże się do zaprzestania naruszeń, które były przyczyną wydania decyzji i wprowadzenia blokady. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek skutków naruszeń dokonywanych przez Użytkownika, dodatkowym warunkiem cofnięcia blokady jest usunięcie skutków tych naruszeń.
§ 10 Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji
i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. - Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 12 Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności przelewem, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. - Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności.
§ 13 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej
zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem. - W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Strona obsługuje płatności Visa i Mastercard