§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy, dostępny pod adresem internetowym https://zwinnywarsztat.pl/, prowadzony jest przez Marzenę Zaziąbł, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Marzena Zaziąbł ul. Normandzka 26 30-383 Kraków, wpisana do Centralnej Ewidencji i
    Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 5512455752, REGON 382695291
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

§ 2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Marzena Zaziąbł ul. Normandzka 26 30-383 Kraków, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 5512455752, REGON 382695291
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://zwinnywarsztat.pl/
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  9. Formularz kontaktowy – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  10. Produkt – dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Normandzka 26 30-383 Kraków
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@zwinnywarsztat.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 663606358
  4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

§ 4 Wymagania techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

· urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Firefox
· aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
· włączona obsługa plików cookies,
· aktualny system operacyjny,

  1. W przypadku zakupienia szkolenia wirtualnego, dodatkowo koniczne jest posiadanie konta w serwisie Google. Spotkania w ramach szkolenia wirtualnego będą odbywać się za pomocą aplikacji Google Meet, dostępnej z poziomu wyszukiwarki lub na urządzeniach mobilnych. Dodatkowo, do przeglądania lub odtwarzania różnego rodzaju plików (PDF, DOC, MOV, MP4, AVI, MP3), zawierających materiały kursowe niezbędne jest posiadanie standardowego, ogólnodostępnego oprogramowania.

§ 5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami netto (nie uwzględniają podatku VAT).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz podatek VAT.

§ 6 Zasady składania Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:
    1) Wypełnić Formularz Zamówienia znajdujący się na stronie sprzedażowej. Uzupełnić swoje imię, nazwisko, adres e-mailowy. Dodatkowo w rubryce „wiadomość” zostawić informację o chęci zakupu szkolenia oraz (opcjonalnie) wpisać dane do faktury.
    2) Kliknąć przycisk “Wyślij”.
    3) Dokonać przelewu na konto wskazane w otrzymanej wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  2. Klient nie może składać Zamówienia, podając przy tym niepoprawne dane lub działać
    anonimowo.

§ 7 Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    • Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
    • Płatności online tzw szybki przelew lub BLIK. Podmiotem świadczącym tą usługę jest Paynow.
    • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
  2. Treści cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną w ramach zapłaconej ceny.
  3. Jeżeli Użytkownik poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Użytkownikowi drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia lub za pomocą wiadomości e-mail.
  4. W niektórych przypadkach Sprzedawca może zapewnić Użytkownikowi możliwość wyboru płatności w ratach. W takiej sytuacji, liczba, wysokość i termin płatności rat są określone w harmonogramie płatności prezentowanym Użytkownikowi przed zawarciem umowy za pomocą wiadomości e-mail.

§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  4. Realizacja zamówienia następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję uzyskania dostępu do zakupionych treści cyfrowych.
  5. W przypadku szkoleń wirtualnych, dostęp do treści cyfrowych może być ograniczony czasowo, zgodnie z opisem na stronie Sklepu. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego czasu, Użytkownik traci dostęp do ww. treści.
  6. Treści cyfrowe dostarczane są w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy. Sprzedawca nie jest zobowiązany do dostarczania aktualizacji zakupionych treści cyfrowych, chyba że czyni w tym zakresie inne oświadczenia, np. zawierając informacje o przysługujących Użytkownikowi aktualizacjach w komunikatach dotyczących oferowanych treści cyfrowych – w takiej sytuacji, aktualizacje dostarczane są Użytkownikowi zgodnie z oświadczeniami Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca może dokonać zmiany treści cyfrowej, która nie jest dostarczana w sposób jednorazowy, jedynie z uzasadnionych przyczyn takich jak usunięcie usterek, ulepszenie treści cyfrowej pod kątem jej przydatności dla Użytkownika, dopasowanie treści cyfrowej do potrzeb Użytkownika, modyfikacja treści cyfrowej w celu dostosowania jej do aktualnego stanu wiedzy lub ze względu na zmiany prawa. Zmiana treści cyfrowej nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Użytkownika. W razie zmiany treści
    cyfrowej, Sprzedawca poinformuje o niej Użytkownika w sposób jasny i zrozumiały.
  8. Czas realizacji zamówienia jest liczony od moment uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

§ 9 Niedozwolone sposoby korzystania ze Sklepu

  1. Użytkownik jest zobowiązany korzystać z niniejszego Sklepu w sposób nienaruszający powszechnie obowiązującego prawa, dobrych obyczajów i niniejszego Regulaminu. W szczególności zabrania się:
    a. korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający lub uniemożliwiający korzystanie ze Sklepu przez innych użytkowników, w tym godzący w integralność systemu teleinformatycznego,
    b. przekazywania lub dostarczania przez Użytkownika niezamówionych informacji handlowych lub innej treści typu spam, a także innych treści zabronionych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa,
    c. składania zamówienia w sposób anonimowy lub zawierający niepoprawne dane, a także podszywanie się pod jakąkolwiek osobę trzecią,
    d. naruszania praw własności intelektualnej, które przysługują Sprzedawcy lub innym osobom trzecim, w szczególności poprzez udostępnianie lub modyfikowanie zakupionych treści, osobom nieuprawnionym lub korzystania z ww. treści z naruszeniem jakichkolwiek zasad określonych w Regulaminie,
    e. próby uzyskiwania dostępu do treści objętych zamówieniem lub informacji podstępem, z pominięciem zabezpieczeń lub obowiązku zapłaty za Produkt.
  2. W przypadku korzystania przez Użytkownika ze Sklepu w sposób niezgodny z prawem, Regulaminem lub dobrymi obyczajami, Sprzedawca może pozbawić Użytkownika czasowo lub trwale możliwości korzystania funkcji Sklepu.
  3. Decyzja w zakresie okresu blokady zależeć będzie od okoliczności oraz wagi naruszeń, jakich dopuścił się Użytkownik podczas korzystania z funkcji Sklepu. Przy wyborze okresu na który ma zostać nałożona blokada, Sprzedawca działa w sposób obiektywny,
    proporcjonalny oraz z należytą starannością i uwzględnieniem praw oraz prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron.
  4. Jeśli Sprzedawca zna elektroniczne dane kontaktowe Użytkownika, który dopuścił się ww. naruszeń, informuje Użytkownika w drodze formalnej decyzji, o zastosowaniu blokady wraz z uzasadnieniem.
  5. Użytkownik może odwołać się od tej decyzji w terminie 14 dni od dnia doręczenia. Takie odwołanie powinno zawierać wyczerpujące wyjaśnienia, co do wszystkich okoliczności oraz dlaczego Użytkownik uważa decyzję wydaną przez Sprzedawcę za błędną.
  6. Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 14 dni i informuje Użytkownika o wyniku rozpatrzenia odwołania.
  7. Odblokowanie możliwości korzystania funkcji Sklepu jest możliwe tylko pod warunkiem, gdy Użytkownik złoży zgodne z prawdą oraz wyczerpujące wyjaśnienia, jak też zobowiąże się do zaprzestania naruszeń, które były przyczyną wydania decyzji i wprowadzenia blokady. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek skutków naruszeń dokonywanych przez Użytkownika, dodatkowym warunkiem cofnięcia blokady jest usunięcie skutków tych naruszeń.

§ 10 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 11 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji
    i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
    b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
    c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 12 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności przelewem, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  6. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności.

§ 13 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej
    zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

mastercard visa

Strona obsługuje płatności Visa i Mastercard